Nov 9, 2010

SUAI KENAL BLOGGER..ANDA MINAT??


image

Salam..

Kalau korang tengok header je mesti korang dah tahu sape tuan empunya tanah kan.. siapa lagi kalau bukan abg sasa kita sowang nie EN.BEN ASHAARI..en.ben nie bukan seorang artis popular ye dan bukan juga ahli bina badan negara , tapi en.ben yang aku kenal di alam maya nie adalah seorang blogger yang rajin dan sering melakukan pelbagai usaha untuk membantu blogger2 baru seperti aku nie..terima kasih en.ben di atas ilmu yang di berikan , teruskan berblogging dan jangan berhenti sampai di sini kerana kami semua sangat memerlukan tunjuk ajar daripada en.ben..


Perghh!!! speaking owang putih la pulak , ok lah aku perkenalkan name tuan empunya teratak nie , namenya AMY SYAQUENA aka akulah (",)..korang boleh panggil aku Amy ataupun Qna tapi selalunya aku lebih bahasakan diri aku amy je...blog aku nie blog santai macam2 ada , tentang kehidupan aku , orang sekeliling aku , info terkini , masakan , pandangan , luahan dan semua yang aku rasa boleh di kongsikan bersama...Urmmm...ok itu saje buat kali nie , kalau korang nak tahu lebih lanjut jemput la datang ke teratak SINAR RAUDAH...pintu rumah aku sentiasa terbuka untuk korang..


7 comments:

Sheherazade said...

dah kenal Amy dlm dunia blog ;),yey

ana said...

amy...slmt berkenalan ahaks!

yanna faisal said...

hai amy...
selamat berkenalannnn :)

Fazleyatul Aini said...

ben ni handsome
i loike
hahhaha

Unknown said...

salam ziarah. apa khabar ^_^

eB ezrin said...

hai.... ;p

Nur Azila Ismail said...

dah kenal . tapi nak kenal lagi boleh ? hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign