Nov 15, 2010

MEMBELI BELAH UNTUK MENYAMBUT AIDULADHA


Baru balik daripada membeli belah barangan keperluan untuk di masak di pagi raya nanti ..perghhh!!! penatnya habis satu super market aku pusing , dari troli boleh pandang ke depan sampai la tertutup pemandangan aku melihat depan..al maklum la aku nie kan renek je hehehehe...(",)..

First time ow nak sambut aiduladha di kelantan , aku rasa dah macam hari raya aidilfitri pulak.. meriah siut!!! orang kat super market pun ramai sampaikan jalan raya pun dah mula sesak dengan kenderaan..menu di pagi raya aku buat lemang , lontong , rendang daging dan sate..jadi kepada kawan2 yang berada di negeri kelantan nie jemput la datang ke rumah ye..


Time nie troli boleh lihat depan lagi tapi lame2 tertutup pemandangan aku..
troli penuh aku x dapat snap pic sebab terkejar2 masa..sorry erk!!!


18 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Amy

orang kl tak dapat merasa masakan tuu

Wassalam

ana said...

meriahnye raya...siap ada ketupat rendang bagai...

LyNn HaMzAh said...

raya belah pantai timur nie memang meriah la...teringin rasanya nak rasa raya aidil adha kat sana...

AngahSayang2314 said...

mak oii banyak shopping ..ehhehee almaklum la.. nak raya kata kan?? heheh amacam perubatan tue ok ke???

Sheherazade said...

bestnya shopping

sarah-najwan said...

blik klate yer..kat mana wey..akak pom blik klate gok..kat tanoh meroh..hehe..balik ptg esok..

Rizziela said...

sakannyer shoping..saya x buat preparation pun...coz keje :D

Hanisham Ab Halim said...

Meriah2... Kat belah pantai timur mmg meriah. Tapi rugi tak dapat balik kelantan. Cuti sehari je... huhuh

Fazleyatul Aini said...

hurghh jauhnya kelantan
kalo leh terbang dah dtg pagi raya tuh
hehe

eelobor said...

hehehe, tunggu pagi raya saya sampai yer

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

amboi. mkn meriah btul. nk jugak. hehhe

me suya said...

ehehe.. kaka amy, suya nk balik pagi raya tu,bertolak kul 4pg..so bleyh la sampai kul 9pagi cam hari tu raya poser..leyh g makan lemang arr cam ni :)

noor said...

bestnyer dah bleh shopping...sy masih bkerja huhuhu

*∽ IZAN ∽* said...

selamattt raya haji yekk!!

SEEPOT SEEDOT said...

akak oii...
bnyknya stok tuk raya.

Aida Azryn said...

Whoa! banyaknye shopping~ o_0

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Selamat menyambut hari raya eidul adha...

cikpuanhady said...

wahhh..bnyknyer nak masak..takper2..4 thn nanti me akan pi umah u ek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign