Nov 16, 2010

KERANA KETUPAT AKU SAKIT PERUT




Emak dah pesan banyak kali tapi aku x nak dengar , sekarang amik habuan kau Amy Syaquena kan dah sakit perut..dah tahu perut tue sensitif x boleh makan barangan berangin tapi ko pergi makan jugak , sekarang ko terima la padahnya ye..huwaaaa!!! sakit perut , tue la akibatnya kalau x nak dengar cakap omak , bantah tua betul la aku nie...aku sakit perut gile nie wei , bukan sakit perut yang jenis memulas2 tapi sakit perut angin... nie la akibatnya kalau terlalu banyak sangat makan ketupat daun palas.. ketupat tue kan pulut dan pulut tue kan berangin.. sekarang terima la ye duduk diam2 jangan nak merungut sakit...huhuhuhu...

9 comments:

IMANSHAH said...

wah ketupat palas..saya suka sangat

Hanisham Ab Halim said...

Emmm.. cuba makan daun ketupat tu plak. Manelah tau kot2 angin tu boleh keluar... kah kah kah

Aida Azryn said...

Hehe~ siannye~ hope cpt sembuh yaw~ ;)

Anonymous said...

aii...belum raya lagi dah bedal ketupat banyak2 kan dah sakit.....selamat hari raya AidilAdha

Puteri Iqa Izyan said...

kaka amy!
slmt hri raya ye :)

ieda Qema said...

sedappppp tu!!!! mmg suker giler!!!!! nak amyyy... nakkkk!! hahah

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

sian dy...
sy pon sbnrnye selalu sakit perut sbb ketupat..
jgn makan bnyk2.. hee~

cikpuanhady said...

lorr..awat makan bnyk sangat..btw, ketupat tu isi daging ke kacang? me suka sangat yg inti daging..slurrpp!! selamat hari raya aidiladha..

ardinihumaira said...

dni mam satay sakit perut huu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign