Nov 12, 2010

AKU NAK TUTUP BLOG NIE


Pagi nie aku mulakan entry aku dengan join GIVEAWAY je , mood nak buat entry memang x de sebab dari semalam aku dok fikir rasa nak tutup je blog nie tapi apakan daya aku terikat dengan anjuran contest...komen semalam sedikit semalam menguris hati aku , x tahu la kenapa sampai ke hari nie aku masih memikirkanya.. bukan fikirkan apa yang di perkatakan tapi fikirkan apa yang hati aku rasa..hati aku kuat berkata ia mungkin salah seorang rakan yang aku kenali.. apa la salah aku dekat dia agaknya ye sampai tergamak dia kata begitu..

Kepada rakan2 semua terima kasih la di atas kata2 semangat yang korang berikan kepada aku dan x lupa juga rakan2 facebook aku yang mengambil perhatian tentang diri aku..aku sangat hargainya cuma buat masa nie fikiran aku agak terganggu , kadang kala hati aku nie mudah tersentuh walaupun aku rasa aku dah cukup cekal menghadapi dugaan nie..sekarang mood untuk berblogging pun entah hilang ke mana , masih tercari2 lagi mood tue..mood kembali la kepada aku seperti biasa plssss!!!!

23 comments:

sarah-najwan said...

amy..jgn difikirkan yer..nanti awak akan susah hati deh...

anggap seme tu dugaan..biar byk dugaan yg mendtg..awak tetap mghadapinya dgn tabah...jika awak mengalah..org2 yang tak suka tu...akan gembira...jadi kuatkanlah semangat awak...

NARDtheNERD said...

teruskan berblog dear.
mulut org mmg mcm tuu.
huhu.

ieda Qema said...

kenapa amy...? relax k.. jgn pk2 apa yg org kata kita.. jgn tutup belog!

mama tisya said...

abaikan je la komen tu..dlm dunia blog ni mmg ada org yg tk suka tp tkpyh la komen2 camgitu kn..sbr je la

AngahSayang2314 said...

sabar ye amy semua tue dugaan & cabaran hiduppp

Chenta said...

Saya tahu awak kuat semangat !

sangat kuat !

dan

memang kuat !

so.. teruskan kekuatan itu ok .. :)

Puteri Iqa Izyan said...

orang dengki mmg mcm tu kak amy..
jgn layan.
lagi di layan, lagi menjadi2..

Ayu said...

salam amy~
alaa,amy jgnla tutup blog...
sedihla camni...
amy jgn la pikir sgt..anggap ni sbg kekuatan..
dia 2 dengki tgk amy hepi n bahagia kot..
jgn kalah dgn kata2 dia, lagi dia suka tgk amy mengalah..
buat x tau je amy kat org yg tinggi Perasaan Hasad Dengki ni..
yg penting kita hepi dgn hidup kita n apa yg kita buat..
dia persoalkan benda mcm 2 sama la ngan dia persoalkan ketentuan & takdir Tuhan.......

ytekecik said...

Salam

Sabar la.. hidup ni kan banyak cabaran.. mesti ada je msalah.. susah betul nak penuhi kehendak org.. kita sabar je la ye...

SyerAgh said...

kenapa nak dipedulikan satu komen dari berbelas2 komen yang lain?

Mek Rose said...

eh nape ni ayu??

jgnla tutup..lantakla depa tu
kdg2 kita wat posting utk saje2 suka n citer luahan rasa ka apa tapi disalah anggap n org kate mcm2..so buat buat derk je
ni kan blog ayu suka ati la nak buh ape nak taip ape
manusia mane ade perfect..biasala tu...

dia dengki ngan ayu kottt....hehehe
lantak depa tu ok

tot tot kecik said...

salam..

npe ni..??biarkan aje org cmtu..jgn dilayan..klu dilayan nnt org tu ag suke sbb die tau kite terasa ngan pe yg dikatakn..

maafla tot xtau pe jd..tp tot cume bg ckit kata2 tuk tenangkan tuan blog kt sini..


smoga mood blog dtg lagi.. :)

Anonymous said...

sabar byk2 ye kak.. biarlah Tuhan je yg membalasnye..
samada die mmg dengki kt akk or mmg sejak azali die berperangai gitu..

smile, kak.. (:

me suya said...

akak.. xpayah la tutup
blogging ni mmg dah gini adat die.. bukan semua akan suka kite kan.. sabar eyh kak

zura_habibhaariz said...

abaikan ajer kata2 org tuh..trskan berblogging kay...pasal soalan amy kt blog sy tuh nie jwpannya
kami amik customer dariserata malaysia..just post your cd n bank in duit kt kami..pastu kami pos blk gmbr yg dh siap print beserta cd asal n cd y full editing...

eRiNsZ said...

hye dear sayer raser smua blogger akan ader pngalaman camni..

sabar dear n jangan sesekali tutup blog ni taw..
take your time and evrytng gonna b ok...

Ummi Danish said...

Amy.... jgn cpt give up... teruskan saje.....

anyway, hadiah contest da sampai. thanx.... cantik sgt baju tu and wane merah is my fav.

thanx ek..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

jgn pk sgt...biar ja....

azwa amani said...

mood pless come back to kak amy again....pleaseeeeee..:(

eelobor said...

kita memang tak mampu nak puaskan hati semua orang

"we can't do everything at once but we can do something at once"

♪..aq[daN]pUteraku..♪ said...

sis ... peduli apa kata org yer.br org nk kata apa.mulut memg x bole ttp.tp tgn yg type memg xbole bhenti.uhukss ...kita xkn hdup lau dgr semua pa yg org pkatakn tu.ok sis?? bertabah ya ;)

yut said...

jangan pikirkan orang lain nak cakap aper kat kita..buat jer apa yang kita suka janji hati kita senang dan tak kacau sapa2...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Salam Ayu.. jgn la bersedih hati, I phm perasaan u (setelah membaca n3 u semlm) Klu I jadi u pun tentu I sedih sgt tapi jadikanlah ujian dan dugaan itu bernilai ibadah dgn bersabar dan kita memperolehi pahala dari kesabaran itu. Teruskan berblog macam biasa dan kembali ceria.

Tutriol Print Screen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign