Nov 9, 2010

GOOD NEWS FOR THE NEXT CONTEST


Sedang sibuk membuat kira2 , tiba2 jari jemari aku nie dok gatai pergi mesej kat mrs.sponsor nie... mesej yang aku hantar simple je , aku tanyakan pada dia bile agaknya contest ANAKKU boleh bermula , bukan apa start next week aku dah mula sibuk...raya haji lagi pastue aku kena out station pulak , sure x de masa punya.. so dengan ringkas mrs. sponsor kita jawab ok u can start now dan ikut seperti yang di rancang sebelum nie..kena study balik kertas perbincangan hari tue sebab banyak perubahan dengan contest BABY KIKO...pape pun kasi aku susun dulu dia punya syarat kemudian aku publish ok...bagi yang ingin turut same boleh la mula mencari gambar2 yang ingin di pertaruhkan...



Jangan lupa join GIVEAWAY juga ye , pertaruhkan mane2 entry korang yang korang rasa itu entry yang paling best...




p/s : Hadiah untuk pemenang Cutest Baby Contest sudah pun di poskan tadi , tapi hadiah untuk follower 555 terpaksa di tunda pada besok hari kerana masalah pembalut yang tidak dapat di terima oleh pihak pejabat pos...




5 comments:

Ummi AmnaAmzar said...

wahhh...teruja nak join..hehe

sahromnasrudin said...

camne nak join..

ana said...

nak kena balik selongkar album nie...

Kak Amy said...

salam ana..

ok banyak masa lagi

eB ezrin said...

okeh, kami join... tunggu.... ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign