Nov 29, 2010

ALHAMDULILLAH...


Morning...

part 1

Alhamdulillah aku dah 100% sembuh , tiada lagi demam , tiada lagi denggi , tiada lagi selsema , tiada lagi sakit2 sendi dan tiada lagi sakit kepala tapi ada sikit2 lagi je batuk... yessssss!!! aku dah sembuh syukur alhamdulillah , inilah ujian dan dugaan kecil yang allah berikan kepada aku , terima kasih ya allah kerana sentiasa memberi perhatian kepada aku...

part 2

Selain kesakitan Allah turut menguji aku lagi satu ujian.. this time aku tak rasa lemah seperti sebelum nie tapi aku rasa lebih kuat..aku akan cube sedaya upaya untuk melawan perasaan dan aku yakin aku mampu lakukan.. thanks to angah sayang coz only the person know apa yang terjadi kat aku dan tak henti2 memberi kata semangat.. thanks angah i will try my best for the next month ok...

part 3

GIVEAWAY " The Best Entry With Sinar Raudah " hanya tinggal kurang 24 jam saja lagi untuk u all join.. kepada yang belum join tue boleh la join sekarang , just klik kat sini dan kepada yang belum join baby contest "Si Manja Bersama ANAKKU di Sinar Raudah ", boleh klik di sini juga..


3 comments:

Ayu said...

salam amy~
alhamdulillah amy dah sihat..;)

sarah-najwan said...

alhamdulillah amy...semoga Allah permudahkan lagi urusan amy yer..

INCHIK PIPI PAU PANAS said...

kadang-kadang kita kene gembira tau bila sakit...
mama selalu cakap "Allah bagi sakit sebab Allah sayang kita,sebab Allah nak tengok kesabaran kita supaya kita sentiasa ingat Allah"
Tahniah Inchik ppp ucapkan sebab anda adalah salah seorang yang beruntung.
Alhamdulillah juga sebab dah sembuh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign