Nov 25, 2010

DOAKAN AKU YE KAWAN-KAWAN



Salam...

Macam2 perasaan aku rasa sekarang nie.. wisau sangat , malam semalam aku ke klinik..kalau ikutkan hati memang aku x nak pergi tapi en.hubby paksa coz wisau demam aku semakin teruk.. badan panas sangat , makan ubat demam 4 jam sekali berkesan je ubat demam pun kebah , lepas setengah jam datang balik panasnya...adoi la kaki , tangan , pinggang dan kepala sakit bangat.. suhu badan meningkat hampir mencecah 40 darjah celcius , doktor siap bagi injection la , selalu kena inject tak sakit tapi semalam lepas kena inject terus kebas sebelah kaki sampai tak boleh berjalan , ubat demam pun doktor kasi yang paling kuat coz doktor suspect aku kena demam denggi...pagi nie dah makan ubat if tengahari nanti suhu badan still x berubah jugak aku terpaksa la pergi hospital..kawan2 doakan aku ye...


p/s : masin betul mulut aku di entry lepas sekarang betul2 terjadi daaa hu3..., kepada yang join baby contest ANAKKU penyertaan aku dah terima cume belum berkesempatan untuk check lagi ..sabar ye nanti kalau rasa ok sikit aku gi check ye dan letakan di dalam fan page...

31 comments:

Ayu said...

salam amy~
sian amy..semoga cepat sembuh ye..
pegi cek hospital tau, risau kot denggi..bahaya tau..
saya doakan amy cepat baik...

Lieya said...

Iskkkk pegi hospital la Amy, jangan tangguh2 bahaya... Semoga cepat sembuh k...

ana said...

semoga cepat sembuh...

NIA said...

semoga cepat sembuh, sis :)

ibuintan said...

salam amy.

seeloknya amy pergi hospital, buat check-up betul2, ambil darah seeloknya...

kena komfom betul ke tidak denggi... jgn main agak2.. bahaya tu

Sheherazade said...

salam Amy

get well soon,sekarang musim demam
pia baru ok..Alhamdulillah

pergi check ye

Unknown said...

semoga cepat sihat.. & banyak2kan berehat.... & better ke hospital jika berlarutan..

☾SHiemaCMa786☾ said...

salam amy..demam ke?
cepat2 sembuh ye..rajin2 mkn ubat tau..

ozzy said...

salam Amy..

Moga cepat sembuh..kalau suhu masih tinggi elok pergi cek darah atau minta surat rujukan klinik utk terus masuk hospital..
Elok berehat saja dirumah masa sakit ni..

eelobor said...

saya & wife pun tak sihat gak, demam2 & batuk. anak kecil pun turut sakit gak. bermusim kut

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

slm amy....teruk tu....smpi 40 celcius...

apa2 pon moga amy x de apa2 yer...sbr byk2

sahromnasrudin said...

cepat sembuh ya

Unknown said...

m0ga cpt sembuh akak:)jgn lpa mkn ubt yer...

eB ezrin said...

get well soon yer... tgh musim dmm nih... kat opis eb nih pn dh 2 org dmm...

IMANSHAH said...

rehat ya kak

nerves said...

sy doakan pun smoge kamu cepat baik sihat cergas dan cerdas sepeti kanak2 riang~

=)

Abd Razak said...

Salam...

Moga cepat sembuh..

aibaks said...

tak sehat ke ayu? sabar la kay.. semoga en hubby dapat beri kata2 semangat kpd ayu n semoga cepat sembuh!

cheqna said...

salam
moga cepat sembuh ye...

mesuya said...

semoga akak diberi kesihatan yang baik..
insyaALlah

norihan said...

semoga amy cepat sembuh ye....

sarah-najwan said...

belum baik lgi yer..xpe amy
berehat yer

baik check lgi tu amy..
semoga cpt baik..

p/s: apa blog pilihan tu..akak nk klik xle pulak..hihi

Zaidah said...

semoga amy cepat sihat...gie ajelah spital...jangan tunggu lama2....

~naddy~ said...

semoga cepat sembuh k.. :)

Hanisham Ab Halim said...

Amy,
Semoga cepat sembuh...

munna said...

semoga cepat sihat ye amy... klu tak kurang cepat2 pergi hospital.. demam denggi ni mmg bahaya

yana zuera said...

smoga cepat sembuh ye~.

::FAIZ:: said...

moga cepat sembuh

Intan Inn said...

meh beli bantalsejuk..boleh kurangkan panas badan juga

ardinihumaira said...

semoga cepat sembuh sis!

Miss Yaty said...

semoga cepat sembuh ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign