Nov 30, 2010

AMARAN TEGAS DARI EN.HUBBY



Story nie story masa kat penang hari tue , hari nie baru rasa nak update... aku update nie pun sebab ada kena mengena dengan hari nie punya cite..citenya macam nie , masa kat penang hari tue plan asal aku nak lepak dalam bilik hotel je sementara menunggu en.hubby habis kursus , sekali bosan nak mampos jadi aku pun amek keputusan check out awal dan pergi la membeli belah dekat Sunway Carnival Mall Sebarang Jaya.. kebetulan pula masa tue salah satu kasut yang aku pakai tercabut tapak jadi aku gunakan kesempatan yang ada untuk beli kasut baru , padahal dalam kereta ada kasut spare tapi saje cari alasan nak beli yang baru..heheheheh(",)..

Pusing punya pusing Shopping Mall tue sampaikan aku x perasan dah hampir 4 jam aku kat situ , dari kedai kasut ke butik baju dari butik baju cari pulak tali pinggang tapi yang bestnya aku ada la berkenan dekat satu belt nie.. harga selepas diskaun less than rm50 so ok la kan.. tanpa berlengah masa lagi terus capai dan bayar , sekali time scan tue kuar rm 5 je terkezut beruk aku.. dua kali aku tanya dekat cashier tue , dia pun macam terpinga2 x percaya.. aku rasa my be bar code dia silap kot x kan la belt harga rm5 agak2 la kan..cashier on je jadi aku ok je la untung ow hehehehehe...(",) kasut dah dapat 2 pasang kat vincci n nose , baju pun dah dapat kat butik SUB.. belt dapat harga murah so dah tiba masa untuk pick up en.hubby dekat tempat kursus..

En.hubby naik je dalam kereta apa lagi dengan excited aku cite kat en.hubby tadi beli tue , nie dan bla bla bla.... en.hubby jawab simple je, kenapa x beli banyak2 sikit belt tue kalau tahu dah murah... kasut tue cukup ke 2 pasang kenapa x cukupkan untuk seminggu punya , sehari sepasang.. huhuhuhuhu..sudah kena perli daaaaa.. aku diam je la x mau cakap banyak janji aku dah dapat apa aku nak hehehehe.. en.hubby cakap kalau dapat shopping senyum meleret sampai ke telinga , aku balas lagi dengan senyuman yang puas hati hehehehe..(",) habis cite tue tiba2 en.hubby bersuara lagi dia kata macam nie..









Last diam terus sebab aku membuta , penat dowh 4 jam merendek dekat shopping mall tue .. hari nie aku ingat nak kuaw cari hadiah untuk GIVEAWAY sinar raudah yang akan berakhir hari nie tapi en.hubby x kasi daaa!!! dia kata..






Nie la akibatnya kalau shopping melampaui batas , tengok sekarang nak kuar pun en.hubby dah x percaya takut aku beli macam2 lagi huhuhuhu...


p/s : aku x leh bawa Honda City sebab kereta tue tinggi aku nie rendah je , kalau kia Sportage lagi la tambahan aku x bape pandai bawa auto , manual ok la.. sekarang x kan nak naik bas pulak ??? huhuhuhu.. kuda putih x pe aku boleh bawa...entry protes dekat en.hubby!!!




14 comments:

apezs shah said...

hahaha mcmtu ke, wah kasihan kak raudah ;)

Firdaus said...

wah! haha. kaki shopping rupanya. :)

::FAIZ:: said...

Kasut ni ibarat Teman Sejati Wanita... Kan? tetiba aku tau.. huakakakaka

INCHIK PIPI PAU PANAS said...

kuda putih tu kereta ape??hehehe....
anyway bila akak cerita sal belt yg harge semurah rm5 tu,teringat gak story time beli set big mac kat mcd mid valley hari tu...kalo x silat satu set big mac hrga nya sekali dgn tax rm12 lebih...tapi last2 hanya bayar rm7 je...sbb time tu cashier tu ade masalah nk tekan2 mesin duit kat kaunter tu...syok beb..

tapi yg akak punye lagi la berbaloi-baloi gempakgilawowoterbaikcun lah!

niesz said...

so sweet la husband akak..romantic sgt!!suke2!syok plak bile da kawen ni kan..mau2!hahahaha..

eB ezrin said...

ahaks... kita serupa... kita serupaaaaaaaaaa.... asyik kena perli jer la kan?... nk gi bli tali gitar... end up bli frames... ader ke ptt?... ;p

sahromnasrudin said...

salam ziarah..redha je la huhuhuh

Myra Jay said...

hehe, samala kita kalau bab shopping lupa diri :) jalan sorg2 lg sonok kann..

Mek Rose said...

sib baik sy bkn kaki soping..tapi sy kene perli if sy asyik beli brg2 bab nyusu anak, pam la, botoi la beg pam la..sbb benda tu dah ade tapi nk beli jugak lain..wakakka..

munna said...

amy ni selalunya org perempuan ni tak pandai/suka bawa manual... lagi suka bawak auto senang....

Wonderful Life with Mary Kay said...

kena perli2 manja tp still bleh shopping. i like!!

yanamib said...

haha tunang sy pon suka sekat perbelanjaan sy..dia kata boros sgt..x elok..ngee~ =P

azwa amani said...

ALALALAL ciannyer...tu tanda syg kat akak lah tuu..kim salam kat abg yer kak :)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

laki pon kdg2 perli gk...tp naseb baik ai ni x suka sopping sgt..hahaha..

kalu nk sopping kene ada mr hubby ku..sbb dia la fashion designer ai & accountant..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign