Nov 3, 2010

BEN ASHAARI DAN MAT GEBU..MEMANG MANTOP


Ehem ehem...
tengok tue hehehehe...(",)



Toche toche ' sifu '..

Hari nie hari happy sedunia.. mane taknya orang yang di nanti2kan telah pun tiba , dah macam tunggu pengantin pulak hehehehe..(",) bukan seorang tau tapi dua...dua2 mantop lak tue , seiring dan sejalan(",).. terima kasih ye sifu kerana akhirnya sifu sudi juga singgah di teratak buruk aku nie..macam x percaya je..

Bile otai2 dah singgah tue mula la aku mengelabah , ye la rumah aku nie bukanya hebat mane pun.. ok la untuk buat berteduh.. acehhh!!! kuat main emosi pulak aku hari nie....En.Ben terima kasih sekali lagi kerana sudi follow teratak aku nie dan terima kasih juga kepada kembar En.Ben iaitu yang tak lain dan tak bukan En. Mat Gebu kerana sudi juga singgah teratak aku nie (",)..dua2 mantop kan...

Korang nak tahu kenapa aku panggil En.Mat Gebu nie kembar En.Ben Ashaari sebab dowang nie same je tapi x serupa.. dua2 mempunyai kehebatan tersendiri dan yang paling aku suke dowang nie sentiasa bersama.. kira support each other la.. baguskan sikap macam tue... tabik spring la dekat dua2 sifu nie...sikap macam nie memang perlu di contohi ..



5 comments:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ooo dasat la ko yer....tahniah2...hikss

CIK TOM said...

wah tahniah amy!!
blog amy memang hebat!

cikpuanhady said...

wahhh..cayalah amy..

Anna Boleyn said...

ben memang terbaik! :)

Anna Boleyn said...

kak..lama dah tak datang sini. sihat ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign