Nov 29, 2010

MONEY MONEY FROM MR.NUFF



Dah lame tak check Mr.Nuff , sekali check alangkah terkezutnya aku bile aku lihat beberapa BE aku sudah bertukar menjadi ME... sedihnya la sekarang hanya tinggal 6 BE je dan 8 sudah bertukar statusnya... Mr.Nuff plz kasi la BE tue lame2 sikit sebab aku dalam masa nak cash out aku punya fulus.. kalau boleh biar la cash out banyak sikit baru berbaloi2 hehehehehe...(",) tamak2.. x de la aku nak hold fulus yang ada sampai akhir tahun nie , than awal tahun 2011 baru buka buku baru.. sekarang masa untuk pulun kaw2 same Mr.Nuff...sayang Mr.Nuff ketat2 (",)

8 comments:

Artzlizan said...

waa...hebat...hebat...

Aishot said...

sobs sobs bile pulak la nak dpt

azwa amani said...

wahhhh...bestnyrrr..amani xtau pe bende BE tuuu..hihihi..akak..contest akak tutup malam ni kan..:)

Miss AZ said...

sama lah..
i pun ada 6 BE skrg ni :)

white rose said...

sy jarang cheq mr.nuff...
last cheq ade RM0.50 je...

hahahaha...

malas nak amik tau...

Mama Zharfan said...

byk nyer BE...siyes me jeles..nuff kedekut sbb bagi me BE 2 ajer

mizayusof said...

tahniah sis, banyak betul BE tengah running tu :) mesti earnings masyuk kan :)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

byk BE amy ye...kita ni x tau le apa status BE tu..dh la update jarang sm sekali..huu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign