Nov 15, 2010

KEBIMBANGAN DALAM KERESAHAN


father


Morning all..
Happy working..
Have a wonderful day..


Mood aku hari nie sangat la tidak ceria seperti hari2 biasa.. ada sedikit keresahan dan kebimbangan.. fikiran aku nie asyik tertumpu kepada ayahanda je , wisau sangat dah dua kali abang aku bawa ayahanda ke klinik tapi still x ada perubahan.. doktor pula sudah beritahu sekiranya dalam masa 2 minggu nie still x de perubahan lagi , ayahanda aku perlu di bawa ke hospital untuk mendapatkan rawatan.. ya allah serius aku terlalu risaukan ayahanda aku..

Semoga allah sentiasa melindungi ayahanda daripada perkara2 yang tidak di ingini dan semoga juga ayahanda cepat sembuh , amin!!! kawan2 doakan untuk ayahanda aku ye..




p/ s : Nak kuaw beli barang untuk raya haji nie pun x de mood...huhuhu!!!!

Baby contest : klik Sini
Giveaway : klik sini



11 comments:

eelobor said...

byk2 doa & solat hajat sis... Insya Allah semua selamat

bspotgurl said...

InsyaAllah semuanya akan selamat..

azwa amani said...

semoga ayahanda cpat sembuh...AMINNN,..

Kuat yer kak...:)

Rizziela said...

Semoga Ayahanda kembali sembuh seperti sedia kalan..AMIN

Diamilikku said...

sentiasa amalkan ayat kursi kalau kerisauan datang..amy kena kuat tau...insya allah semuanya akan ok

apezs shah said...

Amin semoga kita mendoakan kesejahteraan utk ayahanda..

sahromnasrudin said...

salam amy..kami doakan ayah awak sihat walafiat ya..awk jgn cedih ya

Fieza79 said...

moga ayahanda tu cpt baik dari penyakit nya skrg...insyaallahh..

Fazleyatul Aini said...

banyak2 kan doa untuk beliau

Kak Amy said...

salam..

terima kasih semua ..

IMANSHAH said...

amy banyak bersabar, mintak doa banyak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign