Nov 18, 2010

MASA UNTUK BEREHAT NANTI SAMBUNG LAGI


Akhirnya dua tiga perkara yang di masak siap juga , walaupun terkedek2 macam itik untuk menyiapkan semua tue..



Ayam dan daging untuk BBQ sudah siap di perap , kuah mee kari pun sudah siap di masak cume tinggal nak potong ruas2nya je , same dengan celur mee... fruit cocktail pun dah siap di letakan di dalam freezer untuk di sejukan tinggal nak buat kek cocktail je... rendang pun dah siap cume lemangnya saje lum buat lagi.. pakai yang segera je cepat hehehe(",)..

Sekarang masa untuk berehat , penat sangat tambahan pula dengan kesihatan yang kurang sihat..tadi dah telan pil chi kit teck oun pasni kalau x ok jugak x tahu la.. jawabnya ke klink juga la nampak gayanya..aku bab2 klinik nie sensitif sikit , seram dowh appoitment dekat usm pun aku x gi bukan sebab takut kena cucuk tapi sebab aku x suke dengan ubat.. kalau dah betul2 terdesak baru aku makan kalau tak aku sanggup merana lagi..kejamnya aku pada diri sendiri , nak buat macam mane aku memang tak suke ubat dari kecik lagi..masuk hospital pun semua ubat aku buang , akhirnya sembuh juga hehehehe...(",)



5 comments:

Kakcik Seroja said...

Salam Amy..

semoga cepat pulih dari segala kesakitan dan dapat aktif seperti selalu :)

atuk said...

Assalamualaikum Amy

dah siap semua..
tentu happy hubby..

jangan makan ubat sebarangan yer
kalau ada......(Alhamdulillah)

Wassalam

ibu qaleesya said...

tido la mama.. nanti qaleesya datang.. tp demam anak mama tu

Kak Amy said...

salam kak cik..

terima kasih kak..

Kak Amy said...

salam atuk..

amy makan ubat angin je , tapi x ok jugak pelik sungguh la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign