Nov 18, 2010

AYAT MESTI BAIK PUNYA!!!



Aku pelik nie , orang kalau memasak senang je tapi kenapa aku memasak payah sangat.. adakah sebab selalu aku guna periuk kecik tapi hari nie aku guna periuk besar ..ermmm mungkin juga sebab tue yang payah kot , ye la selalu masak untuk berdua je tapi hari nie masak untuk ramai tue yang sampai berjengket2 tue..x cukup dengan berjengket siap alas dengan kerusi kecik lagi , adoi la...

Dapur aku yang tinggi ke atau aku yang x cukup tinggi..Opsss!!! heheheheh..(",) diri yang x cukup tinggi dapur pula di persalahkan..apa la amy syaquena nie..ha tue mesti ngumpat aku tue , cakap aku pendek erk..aku x pendek la ketinggian aku 152 ok cume x cukup tinggi je hehehehe...(",).. siankan pasni kena cari dapur masak baru , cari yang rendah sikit baru x yah berdiri atas kerusi kecik..hahahaha !! alasan nak beli dapur baru , pandai tak heheheh(",) kalau en.hubby baca nie mampos aku semua nak baru nie macam mane...

19 comments:

Rizziela said...

ketinggian kita lebih kurang sama ajer :D

ana said...

dapur patern tu memang la tinggi...hehehehe

misSbLurRy said...

masak best tp klo utk mkn sorang2...bli aje kat kedai

white rose said...

ofkos laa akak kena buat stand tuk akak memasak...

dapur tu kena betul2 paras pinggang kita, kalo tak masaklah terjengket2...

CIK TOM said...

hehe..rajin2 kan diri memasak..nati hubby lg sayang ;)

deqlis said...

Salam singgah sini...
blog nie kena tag tau...
jom tgk kat sini..

http://ellismelia.blogspot.com/2010/11/tagged-from-shahrul-my-minutes-survey.html

tot tot kecik said...

salam..

hehe comel je akak ni..tggi lbh kuag sy..cume sy lebh 1cm..ehehe.. :p

Facemot said...

wah, kalau artikel diatas ditambah dengan Emoticon2 yg lucu2 dan sangat Ekspresif yg ada diblog saya, makin manteb deh blognya, jadi lebih hidup artikelnya :thumbs up

Aida Azryn said...

Lor~ aida pun rendah j~ 157 kot~

BIONIC WOMEN said...

bodek mesti baik punyer..hahahha..
seb bek dapur tu xleh cakap..kalau x mesti dia marah..
"aiksss..aku dipersalahkan, mangsa kadaan"..katanya..
hahahha

Ati Masrif said...

salam amy.

canggihnya dapur amy tu ..kak ati berkenan sgtlah

Mek Rose said...

eh, amy baru nak beli hint2 kat hubby or itu gambor dapur amy skang?
if itu dapur skang besnyee hehehe

Bee said...

lahh tinggi sangat ke dapurnya?/

Sheherazade said...

152...Pia kurang dari itu huhu

NARDtheNERD said...

hehe.
masak pakai heels sis.
gurau2..
:))

Pencacai Alim said...

kalau tak sampai pakai krusi..hehehe

ozzy said...

salam...

Letak tangga pun boleh tu..hehe

Zaidah said...

memang tinggi dapur tu.....memang patut mintak dapur baru....

Murni Alfathunnisa said...

salam..
alasan yang baik & bernas utk mintak dapur baru..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign