Nov 26, 2010

NICE NUMBER 888



Semalam aku sempat juga lihat kotak Follower Sinar Raudah , tak sangka sungguh sekarang sudah mencecah 888 orang follower dan hari nie sudah meningkat ke 904 orang follower..korang jangan salah faham ok aku bukan nak menunjuk2 tapi aku cume nak cite pasal angka 888 tue.. kalau cina , suke sangat dengan angka nie katanya ada Onggggg !!!

Urmmm!!! betul ke , boleh percaya ke tapi x kisah la janji aku suke jugak dengan nombor same yang berganda nie dan tuan tanah yang bertuah mendapatkan angka nie kepunyaan blog IZAMIR RIDZWAN.. thanks ye izamir kerana sudi follow teratak sinar raudah nie..happy to know you.. nanti jemput la singgah sinar raudah lagi ye hehehehehe(",)..

p/s : nak promote sikit , kepada rakan2 blogger yang masih belum mengenali izamir nie boleh la jemput singgah ke blog beliau..dapat juga kita menambahkan kenalan di alam maya nie..

14 comments:

Izamir Ridzwan said...

eyy terima kasih sinar raudah..happy blogging

mama tisya said...

org cina suka la kalo nmpk 888 tu cz depa kata 8 tu ada ong...hehehe

Mek Onie said...

wah congrte ;)

Izamir Ridzwan said...

eyy thanks.. happy blogging

aanie said...

wow..tahniah...sy taktau la bila blh capai angka tu..huhu...

irwanmiswan said...

wahhhhh 888...
saye suke 39 hehehhe

eB ezrin said...

wah... nak msk 1K dh... trasa begitu kecil diri ini... ;p

suria lekatlekit said...

wah.. ramainya. Best sangat. Tahniah yer

sahromnasrudin said...

tahniah!!!anda hebat...

Miss Yaty said...

wah no cantik tu..hihi

saya suka no lapan sebab saya lahir tahun 88..tetiba nak gtaw..hii :)

tahniah akak :)

noor said...

salam
amy congratulation bkn sng nk dpt follower ramai mcm tuh..
nice blog!

Rizziela said...

kalau cina dia memang sukalah kan?

eelobor said...

sya nak jadi yang ke-1000

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

suka no 8 ler.....unik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign