Nov 5, 2010

DUM DUM DUM HATI KU TERBAKAR OH KENWOOD


Salam...

Hari tue aku dok sibuk cite pasal kuda putih dan speaker masjid , tengok semalam en.hubby sudah tukar semua da..padan muka aku , baru nie shopping sakan lagi x nak dengar cakap suami sekarang hamik kau en.hubby sudah balas dendam..geramnya aku! ingatkan dia kemana keluar satu hari suntuk jumpa kawan ke , sekali balik berdentum2 dalam hati dah berkata nie mesti dah pasang player baru...

Masa sampai tue dia buat muka x bersalah je...aku apa lagi cepat2 la tanya , papa dah beli player baru erk.. dengan slumber dia jawab ' papa dah pasang full set sound sistem ' dengan muka bangga je..dalam hati aku membara2 terbakar siut .. x mau cakap banyak aku terus tanya bape hengget kena..dia x jawab mungkin dia x nak tambahkan lagi api kemarahan aku... tapi pandai pulak dia amek hati aku..dia cakap tadi papa ada snap gambar nanti mama boleh la letak dalam blog...dia ingat aku leh cair la camtue tapi last2nya cair gak , bila dia kata hari nie nak bawa aku gi shopping hehehehe...(",) pandai tak aku amek kesempatan..bile dengar shopping je terus x jadi marah dan api yang tadinya membara terus terpadam.. mudahkan nak pujuk pempuan nie..

Jadi aku letakkan la gambar yang dia snap tue..susah2 dia snap sampai masa aku x letak , nanti merajuk lak bile dah merajuk x pasal2 x jadi bawa aku gi shopping , hati kena jaga jugak sebab nak shopping punya pasal hahahahaa...(",) gelak jahat sikit...


Kedai nie boleh tahan juga namenya , top kalau kita nak uat sound sistem kereta..


Kuda putih dalam proses bertukar2 menjadi hitam ha3...


Habis seat sudah di keluarkan..


Proses pemasangan sedang di jalankan.


2 set Power M , 4 channel ...
( uat pe la nak pasang banyak2 nie la namenya membazir )


Speaker box double , itupun ada hati nak tambah yang single lagi..


Dah siap! pasni kalau kena rembat lagi , kuaw duit lagi la jawabnya ye en.hubby..


Lelaki kalau pasal kereta , habis beribu2 pun x pe tapi cube kalau kita nak beli barang mahal sikit pandai pulak dia cakap membazir , yang dowang membazir dekat kete tue tak pe pulak!!! pelik aku sampai sekarang x de jawapan..


p/s : kalau pasang speaker masjid kan tak payah nak kuaw duit banyak2..adoi!!!

26 comments:

Zura Tahir said...

waaahh..itulah habit org lelaki...so redha je lah..

Kak Amy said...

salam zura..

betul la yang tabiat lelaki kan.. sabar je la

nerves said...

oh...bes ye!!...nak pasang gak la ''full set sound system'' kat kete..
(hati tergoda-_-'')

Kak Amy said...

pasang2 jangan tak pasang ye..

atuk said...

Assalamualaikum Amy

lepas ni amy goyang kaki....goyang tangan le dlm kuda putih tuuu

Wassalam

azieazah said...

Ehh kira ok lagi ler dia minat giler pada kereta.

Kalu minat barang lain yg lebih mahal? Lagi parah.

Redha kan jer lahhh.. hehehehe

kasihibu said...

biarlah amy
asalkan dia bahagia... ;p

Kak Amy said...

salam atuk..

hahaha atuk buat amy ketawa besar lak...

Fazleyatul Aini said...

gedegang gedegangg bunyi kete pasni

Kak Amy said...

salam azie..

yo lah amy redha la nie walaupun hati x berapa nak redha hehehehe...

Kak Amy said...

salam sayang ibu..

ye la bu , sabar je la

ibuintan said...

ala pasang sekali je tu... dah sedap berdam dum tu, jangan sampai lalai dan tidak konsentret pulak masa memandu

☾SHiemaCMa786☾ said...

malatops....~

Kakzakie Purvit said...

Salam Amy,

Jangan nanti bila berbual dlm kete org tanya lain, lain pulak di jawabnya. Ha...ha...ha...

azwa amani said...

walahaiii...hubby kak amy same lah ngn abg kiter...ske sgt jage kete die...hehehe..ok lah tu pandai jaga hati suami..isteri yg baik..

eelobor said...

eh..eh..eh...berkongsi minat rupanya

Seri said...

nanti leh tido dalam kete

Azuan said...

bukan membazir tu...keperluan tue ekeke..

sahromnasrudin said...

salam ziarah..sy tak reti pasang semua tue huhuhuhu

white rose said...

fuyyoooh...gempak bunyik nye tu...
leh pinjam...

hekhek...

ana said...

bestnyer...gempak giler!

Anonymous said...

What do you think about adding some more illustrations? I’m not trying to offend anyone, page is really nice. But as I’ve heard visitors acquire info much more efficient if they see certain helpful pics.

Lenny Tayfon
jammers for sale

azhariahzuber said...

dia bawa shopping best...kalau dia bayar sekali, lagi best..haha

Diamilikku said...

wow...saya penah dapat hadiah birthday dari hubby..dia gi make up kete saya...hahahahhaha....mas atu first year kita kawin...kawan2 lelaki teruja tgk.

ardinihumaira said...

dni pernah ke sana :D

ozzy said...

salam..

Bahaya juga tu kalau pasang kuat2..nnti org jerit atau panggil x dengar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belog KAK AMY Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign